16.09.2018


Реформа освіти буде рухатись, - міністр освіти

Міністерство освіти, розуміючи ситуацію у Верховній Раді і передвиборчий рік, змогло організувати роботу так, що реформа освіти буде рухатись. Про це в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна» сказала міністр освіти Лілія Гриневич.
За її словами, освітня реформа буде рухатись, навіть якщо цього року не буде прийнято закон «Про загальну середню освіту».
Міністр також зазначила, що законопроект уже пройшов громадське обговорення і зараз опрацьовується з центральними органами виконавчої влади.
«Це наш урядовий закон, і він має пройти всі «чистилища» Мінфіну, Мінекономіки, Мінюсту, Мінсоцполітики, усіх зацікавлених органів, і лише після того ми зможемо його виносити на уряд. Якщо він буде схвалений урядом в тій чи іншій редакції, думаю, що в нашій, після того ми його вносимо в парламент. Ми можемо приблизно оцінити час, який нам буде потрібно, я думаю, що до кінця осені ми зможемо внести в парламент цей закон», - сказала Лілія Гриневич.
Вона наголосила, що законопроект «Про загальну середню освіту» має додаткові видатки для бюджету.
«І це означає, що я буду мати важкі дискусії з Міністерством фінансів. Але я хочу відзначити, що Мінфін прислуховується, принаймні, до реформаторських кроків, розуміючи, що реформа не може зупинятися», - підкреслила Лілія Гриневич.
Реформа освіти буде рухатись, - міністр освіти

Директор, на якого чекає українська школа

Зміни вже стали звичним словом для директорів та вчителів. Це і щоденна реальність, і щоденний виклик, особливо зважаючи на ряд обмежень, які існують в системі освіти сьогодні, ускладнюючи роботу шкіл.
Вчителі та директори, які прагнуть розвиватися та розвивати школу, перебувають  у безперервному процесі впровадження змін, часто не розрізняючи зміни, які лише прикрашають чи покращують вже існуючі процеси, від змін, які можуть перевести школу на якісно інший рівень розвитку.
Директори, що пілотували програму з організаційного розвитку шкіл «Школа 3.0», зазначають, що викликом для них сьогодні є саме перехід від ролі наглядача та контролера до управлінця, який більше делегує, опирається на команду та довіряє їй. Директори прагнуть стати фасилітаторами процесу взаємодії вчителів, батьків, учнів та вміти/могти надавати і отримувати зворотний зв’язок. Одноосібне прийняття рішень та нестачу командної роботи вчителів і розуміння, що у шкільних умовах може означати робота команди, директори визнають факторами обмеження розвитку школи, які вони роблять спроби долати щодня.
.........Детальніше тут
Директор, на якого чекає українська школа

МОН: усі букварі для першачків вже надруковані

100% букварів, підручників з математики та курсу «Я досліджую світ» для 1 класу вже надруковані та передаються на розвезення до обласних книжкових баз. Про це йдеться у повідомленні Міністерства освіти і науки.
За словами Лілії Гриневич, для відомства важливо, щоб підручники з базових предметів – букварі, підручники з математики та курсу «Я досліджую світ» прийшли в школу швидше, для того щоб вчителі могли з ними ознайомитись та почати роботу з дітьми.
«Загалом два тижні на доставку – нормальний термін, враховуючи досвід попередніх років, тобто підручники мають бути в школах до 1 жовтня. Але завжди є застереження щодо роботи місцевих органів самоврядування. Ми довозимо всі книжки до обласних книжкових баз, а далі їх розвозять місцеві органи самоврядування. Тому я хочу звернутися до управлінців на місцях: будь ласка, не зволікайте з розвезенням, одразу щойно отримаєте підручники на обласні бази – починайте довезення до шкіл», – підкреслила Лілія Гриневич.
У Міносвіти також зазначили, що впродовж вересня у першокласників має тривати адаптаційний період. Відповідно, вони мають навчатись без підручників.
Профспілка просить підвищити зарплати педпрацівникам 

Профспілка просить підвищити зарплати педпрацівникам

ЦК Профспілки працівників освіти і науки України спрямував звернення до Міністерства освіти і науки, Міністерства фінансів та Федерації профспілок з приводу необхідності підвищення розмірів посадових окладів та ставок заробітної плати педагогічних працівників закладів дошкільної, позашкільної, професійно-технічної, вищої освіти та інших закладів і установ освіти, а також науково-педагогічних працівників.
У профспілці зазначають про неодноразове внесення пропозицій щодо прийняття урядом рішення про одночасне підвищення посадових окладів та ставок заробітної плати всім педагогічним працівникам усіх типів закладів та установ освіти, а також науково-педагогічним працівникам з 1 січня 2018 року.
«Не прийняття відповідного урядового рішення призвело до порушення міжпосадового рівня оплати праці освітян і викликало справедливе невдоволення педагогів дошкільних, позашкільних, професійно-технічних, вищих закладів освіти низькою оцінкою владою їхньої складної, важливої, відповідальної педагогічної праці, спричинило конфліктні ситуації в колективах, про що застерігала у своїх зверненнях профспілка», - йдеться у зверненні профспілки.
Зважаючи на це, Профспілка працівників освіти і науки, на вимогу значної чисельності педагогічних працівників, а також профспілкових організацій просить вжити заходів для підвищення розмірів посадових окладів та ставок заробітної плати педагогічних працівників комунальних закладів і установ освіти, а також науково-педагогічних та педагогічних працівників закладів вищої та професійно-технічної освіти з 1 вересня 2018 року.

Всеукраїнська
інтернет-олімпіада
«На Урок»

Реєстрація з 1-го по 30 вересня

Детальніше тут