02.04.2019

Результат пошуку зображень за запитом "важливо мати свій блог"

8 причин створити учителю свій блог

Сучасному учителю просто неможливо крокувати в ногу з часом, не маючи свого Інтернет-представництва – сайту чи блогу, та, попри це, залишається значна кількість тих, хто сумнівається в необхідності створення власного веб-ресурсу. Пропонуємо вашій увазі 8 причин створити свій блог просто зараз:
  1. Блог – візитна картка вчителя, яка дозволяє розповісти про себе та свою освіту, професійні досягнення та педагогічний досвід, поділитися новинами та оголошеннями.
  2. Блог – ефективний освітній інструмент педагога, який дозволяє йти в ногу з часом, активно застосовувати в своїй роботі нові технології, використовувати можливості дистанційного навчання 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
  3. Блог – зручний майданчик для розміщення і зберігання власних матеріалів: робочі програми, плани-конспекти уроків, корисні статті та посилання, списки навчальної і методичної літератури, та навіть інтерактивні вправи та відео будуть завжди під рукою.
  4. Блог – актуальний ресурс для комунікації з власними учнями та їхніми батьками – можна публікувати матеріали для позакласного вивчення, домашні завдання, тести, завдання для домашньої контрольної роботи чи підготовки до ДПА чи ЗНО, а також важливу інформацію для батьків з педагогіки і предмету.
  5. Блог – відмінне місце спілкування з колегами – обмін досвідом, обговорення важливих питань, підвищення статусу в професійному співтоваристві, підтримання іміджу сучасного педагога.
  6. Блог – чудовий спосіб організувати індивідуальну роботу з учнями, проводити паралельно роботу і з обдарованими дітьми, і з тими, хто з певних причин відстає від програми. Можна створити статичні сторінки і розмістити відповідні завдання для різних категорій учнів.
  7. Наявність власного блогу – важливий момент, який обов’язково враховується при атестації та участі в педагогічних конкурсах, в тому числі і «Учитель року».
  8. Блоги вчитель може створювати для різних подій – квестів, кейсів, проектів, змагань, конференцій, забезпечивши таким чином можливість обговорення та спілкування учасників

МОН доручило підготувати освітян, які беруть участь у НУШ

Міністерство освіти доручило регіональним органам управління освітою та закладам післядипломної педагогічної освіти організувати підвищення кваліфікації освітян, які беруть участь у реформуванні галузі. Про це йдеться у відповідному наказі відомства, що підписаний заступником міністра Вадимом Карандієм.
Зокрема, до переліку освітян, які мають пройти курси підвищення кваліфікації включено педагогічних працівників, які є: учасниками експерименту із запровадження проекту Державного стандарту початкової освіти, учасниками експерименту із запровадження інтегрованого курсу природничих дисциплін, учасниками експерименту із запровадження електронних підручників.
Окрім цього, планується, що підвищення кваліфікації стосуватиметься вчителів початкової школи, асистентів вчителів шкіл з інклюзивним та інтегрованим навчанням, вчителів класів (груп), в яких діти навчаються мовами національних меншин, вчителів іноземних мов, які навчатимуть учнів початкової школи та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів.
Також підвищення кваліфікації мають пройти директори та їх заступники з навчально-виховної роботи у початковій школі, директори та їх заступники з навчально-виховної роботи шкіл, які є учасниками експерименту із запровадження проекту Державного стандарту початкової освіти та експерименту із запровадження інтегрованого курсу природничих дисциплін, а також експерименту із запровадження електронних підручників.
Регіональні органи управління освітою та заклади післядипломної педагогічної освіти мають організувати підготовку тренерів-педагогів та супервізорів.