Типові помилки в роботі учителя та шляхи їх подолання
Запитайте, чи чують вас учні, які сидять
за останніми партами; готуючись до уроку, кілька разів запишіть
пояснення навчального матеріалу на магнітофон, а потім прослухайте на
відстані, що дорівнює відстані від учительського стола до задньої парти
Голос надмірно гучний, школярі швидко стомлюються
Постійно змінюйте тональність свого голосу залежно від змісту матеріалу та видів навчальної діяльності
Темп мовлення учителя дуже швидкий, учні не в змозі стежити за розвитком його думки, поступово виключаються із навчальної роботи
Пам’ятайте, що швидкість мовлення на
уроці не має перевищувати 40—50 слів за хвилину. 3 допомогою магнітофона
час від часу перевіряйте себе вдома, а на уроці вдавайтеся до
самоконтролю
Учитель часто вживає так звані слова-паразити: «е-е-е», «так от» або інші
Під час самоаналізу чітко виділіть
найчастіше вживані слова-паразити. Удома підготуйте невеличкий плакат із
написом: «Не вживати слів: «е-е-е», «так от», «ну». Непомітно для учнів
кладіть його перед собою. Згодом потреба в ньому пропаде.....Детальніше
Комментариев нет:
Отправить комментарий